سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طبیعی ترین سفید کننده (زرد چوبه زغال و پست موز )

نظر

زرد پوبه زغال و پست موز مثلث طبیعی سفید کننده دندان هستند سفید کردن دندان همیشه یک چالش جهانی است چون وقتی هبیرون میروید اولین چیزی که در دید همگان است صورت شما خواهد بود اگر دندان‌هایتان زرد شده یا لکه‌دار شده‌اید، روش‌های سفید کردن دندان را در نظر بگیرید. در حالی که می توانید برای داشتن دندان های روشن تر و سفیدتر به مطب دندانپزشکی مراجعه کنید، می توانید چند چیز را در خانه نیز امتحان کنید. همه اینها به راحتی قابل پیگیری هستند و برای بسیاری از افراد می توانند ظاهر دندان ها را تغییر دهند.هنگام جستجوی روش‌های سفید کردن دندان در خانه، هدف یافتن روش‌هایی است که بدون ایجاد آسیب، سفید کردن دندان‌ها را انجام می‌دهند. روش‌های زیر نه تنها به ظاهر بهتر دندان‌ها کمک می‌کنند، بلکه به سلامت دهان و دندان نیز کمک می‌کنند.

 

 

بیشتر بخوانید :»لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل چیست و چگونه قالب گیری کینم



پودر زردچوبه خانگی



پودر زردچوبه خانگی :

برخی از افراد در مورد استفاده از زردچوبه به عنوان یک محلول سفید کننده دندان در خانه احساس نگرانی می کنند. این ادویه دارای رنگ زرد پررنگی است که تمایل به لک دارد. با این حال، فرو بردن یک مسواک مرطوب در مقدار کمی زردچوبه و مسواک زدن روی آن می‌تواند منجر به درخشان‌تر شدن دندان‌ها شود. پس از آن، افراد باید با خمیر دندان معمولی خود مسواک بزنند. آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان موجود در زردچوبه دندان ها را سفید کرده و باعث سلامت دهان می شود.


سفید کردن دندان با زغال سیاه



سفید کردن دندان با زغال سیاه :

زغال فعال آنقدر به یک داروی سفید کننده دندان در خانه تبدیل شده است که بسیاری از خواربارفروشی ها و داروخانه ها آن را می فروشند. در غیر این صورت افراد می توانند به صورت آنلاین کپسول یا پودر سفارش دهند. درست مانند زردچوبه، این روش شامل فرو بردن یک مسواک مرطوب در مقدار کمی زغال است. پس از مسواک زدن، یک فرد با استفاده از خمیر دندان مورد علاقه خود، مسواک دیگری را انجام می دهد. روی و اکسیژن موجود در زغال فعال سموم را از بین می برد و منجر به سفیدتر شدن دندان ها می شود.



پوست موز بزن سفید شو



پوست موز بزن سفید شو :

در ابتدا، استفاده از پوست موز به عنوان یک گزینه سفید کردن دندان در خانه ممکن است عجیب به نظر برسد. با این حال، مالش پوست در امتداد دندان ها و لثه ها در واقع کار می کند. پوست موز حاوی مواد معدنی و ویتامین هایی است که به طور طبیعی دندان ها را سفید می کند.



سخن اخر نویسنده محترم سایت :

با روش های سفید کردن دندان در خانه که کار می کند، دلیلی برای پنهان کردن لبخند شما وجود ندارد. به یاد داشته باشید، اینها یک شبه راه حل نیستند. برای دیدن تفاوت، ثبات و زمان لازم است. اگر یک یا چند مورد از این موارد را امتحان می کنید اما همچنان دندان های سفیدتری می خواهید، با دندانپزشک خود صحبت کنید. برای شروع و پرسیدن هرگونه سوال در مورد سفید کردن دندان با مطب ما تماس بگیرید.